Introducere in lumea mea

De ce ? De ce fac asta? Pai poate pentru ca am o gramada de idei acumulate in constientul si subconstientul meu , pe care efectiv nu le pot tine acolo. Trebuie sa iasa , trebuie sa exploreze lumea de-afara pentru ca inauntru , inchise , au stat prea mult.

Niciodata nu am avut curajul necesar pentru a vorbi cu cineva de un grad mai inalt decat al meu , probabil pentru ca as fi fost jignita , pentru ca s-ar fi intamplat sa am argumentari nu tocmai concrete si cu care nu este toata lumea de acord. De aceea am ales sa tac si sa pastrez totul pentru mine , toate nemultumirile , toate lucruile incorecte de care am parte in fiecare zi si bineinteles pe care nu le pot schimba. Sunt doar un copil care gandeste cu cativa pasi mai in fata , un copil care nu arata deloc lucrurile astea , un copil care se rataceste in turma ca toti ceilalti. Stiu ca e gresit , dar intr-o buna zi , intr-o zi in care nimeni nu va mai fi judecat in legatura cu varsta , in legatura cu comentariile care nu sunt tocmai specifice varstei , voi avea curajul necesar sa ma exprim in fata oricui. Sincer , din punctul meu de vedere , cred ca acea zi nu va veni niciodata , dar inca invat cum sa nu ma mai las influentata de parerile altora , de acele pareri care te trag in jos. Si stiti ce? Merge! E foarte usor daca ai un inceput bun , iar eu il am si ma tin strans de el.

Am idei si ganduri care se distreaza in mintea mea , ma gadila pe nervuri daca nu le las sa iasa si de asta probabil uneori mai arunc vorbe care nu sunt prea potrivite pentru persoanele din jurul meu. Nu pot sa spun ca este vorba despre o anumita categorie , pentru ca nu este asa. Sunt evenimente diferite , argumentari diferite despre orice. Stiti cum se zice , mai bine mai mult decat mai putin.

Fac parte dintr-o lume seaca care are nevoie de niste stropi de culoare uneori. Am momente cand gandesc foarte negativ si am impresia ca sunt singura in orice moment si ca nimeni nu ma agreeaza. Partea buna este ca imediat ma trezesc la realitate si imi dau seama ca nu este asa. Asta e doar in capul meu , mai ales in subconstient , acolo unde au loc razboaie mai ceva ca ale lui Vlad Tepes , dar 65% sunt alcatuita din energie pozitiva , cu o lume colorata care iubeste pe toata lumea si care doreste prietenia tuturor. Ca orice alt om , am multe defecte , am multe parti , altele mai bune si altele mai rele.

 Si ca sa inchei , cum zicea ALBERT CAMUS :”Nu vreau sa fiu un geniu , am destule probleme incercand sa fiu om.”

Author: Doban Andra

Imi place sa scriu , probabil de aceea sunt prezenta aici. Am 15 ani , respectiv 25.08.2002 , culoarea care este nonculoarea mea preferata este negru. Desenez , incerc sa fac arta si daca stau sa ma gandesc mai bine , voi incerca sa fac arta si cu acest blog. Urmareste-ma , citeste-mi gandurile si afla-mi secretele. Urmez acest citat:"Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu insuti exemplar." - Albert Enstein Urmareste-ma pe instagram : aandraa99 Ma poti gasi si pe facebook : Doban Andra

Leave a comment